#STEAM. E-sportas projekte „Olimpinis mėnuo – 2024“
- Paskelbta: 2024-10-25
- Kategorija: Projektinė veikla
Įgūdžiai, reikalingi užsiimant e-sportu: komandinis darbas, strateginis mąstymas, problemų sprendimas, susitelkimas, pirštų miklumas, streso valdymas, kantrybė ir kt. Robotikos akademijos dovanotos nemokamos edukacijos metu trečiokai sukonstravo robotukus-vorus, suprogramavo jų ėjimo atkarpas, sukimosi kampus. Robotukai-vorai sėkmingai įveikė numatytą kelią.
-
- Paskelbta: 2024-10-25
- Kategorija: Projektinė veikla
Pamoka-diskusija apie Sacharovo premiją už minties laisvę žmonėms ir organizacij... -
- Paskelbta: 2024-10-24
- Kategorija: Projektinė veikla
Pradinukai „Europe Code Week 2024“ savaitės dalyviai. -
- Paskelbta: 2024-10-23
- Kategorija: Projektinė veikla
Jaunieji ambasadoriai vedė pamoką apie ES. -
- Paskelbta: 2024-10-21
- Kategorija: Projektinė veikla
4a klasės mokiniai, vykdydami projektą, domėjosi senoviniais baldais. -
- Paskelbta: 2024-10-21
- Kategorija: Projektinė veikla
2a klasės mokiniai atliko STEAM veiklas. -
- Paskelbta: 2024-10-21
- Kategorija: Projektinė veikla
Žiūrėjome filmą ir diskutavome -
- Paskelbta: 2024-10-17
- Kategorija: Projektinė veikla
3a ir 3b domėjosi vienu itin svarbiu sodybos pastatu – svirnu. -
- Paskelbta: 2024-10-17
- Kategorija: Projektinė veikla
Antrokėliai dalyvavo edukaciniuose užsiėmimuose Tauragės STEAM centre. -
- Paskelbta: 2024-10-09
- Kategorija: Projektinė veikla
Išbandėme rinkimų simuliaciją į LR seimą. -
- Paskelbta: 2024-10-09
- Kategorija: Projektinė veikla
2a klasės mokiniai pagamino S.Stanevičiaus sodybos šulinį. -
- Paskelbta: 2024-10-06
- Kategorija: Projektinė veikla
Pasitinkant S. Stanevičiaus gimtadienį 4b kl. mokiniai atliko integruotas veikla... -
- Paskelbta: 2024-09-30
- Kategorija: Projektinė veikla
Antrokėliai pradėjo mokytis plaukti.