Specialiosiomis pedagogėmis gimnazijoje dirba
Vyresnioji specialioji pedagogė
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Pirmadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
Antradienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
Trečiadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
Penktadienis | 8.00 – 16.30 | 12.00 – 12.30 |
Kontaktai
Telefonas +37069969049
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pirmadienis |
7.30 – 16.00 |
Antradienis |
7.30 – 15.00 |
Trečiadienis |
|
Ketvirtadienis |
7.45 – 15.00 |
Penktadienis |
7.45 – 14.20 |
Kontaktai
Telefonas +37062414063
Išsilavinimas:
Šiaulių pedagoginis universitetas, pradinių klasių mokytoja
Vytauto didžiojo universitetas, edukologijos magistrė, specialioji pedagogė
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietų petrauka |
Pirmadienis |
8.30– 16.00 |
11.30 – 12.00 |
Antradienis |
8.30– 16.00 | 11.30 – 12.00 |
Trečiadienis |
8.30– 16.00 | 11.30 – 12.00 |
Ketvirtadienis |
8.30– 16.00 | 11.30 – 12.00 |
Penktadienis |
8.30– 14.00 | 11.30 – 12.00 |
Kontaktai
Telefonas +370 699 69049 (gimnazijos)
Specialiojo pedagogo funkcijos
- Atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms.
- Bendradarbiauja su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, Raseinių pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiųjų poreikių mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko.
- Padeda specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete ar grupėje/klasėje) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- Kasmet rengia švietimo pagalbos gavėjų sąrašą, kuriems numato teikti specialiąją pedagoginę pagalbą, jį suderina su Raseinių pedagogine psichologine tarnyba ir teikia tvirtinti gimnazijos direktoriui, o jam šį sąrašą patvirtinus, pateikia vaiko gerovės komisijai.
- Pataria mokytojams kaip pritaikyti specialiųjų poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, rengti ugdymo programas, pritaikyti ir individualizuoti bendrąsias ugdymo programas.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų poreikių mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais.
- Dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje.
- Šviečia gimnazijos bendruomenę specialiųjų poreikių mokinių ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja gimnazijos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių mokinius.