Pasibaigė eTwinning projektas „Asking kids"

2022-2023 m. m. įgyvendintas tarptautinis eTwinning projektas ,,Asking kids“. Šį  projektą inicijavo ir koordinavo idėjos sumanytojai Turkijos mokytojai, prie jo prisijungė ir Raseinių rajono Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos 4a klasės mokiniai ir mokytoja. Projekto tikslas – susipažinti su bendraamžiais iš kitų šalių, įgyti pagrindinių inžinerijos įgūdžių, išmokti naudotis mokslinio tyrimo metodu (STEAM) tyrinėjant gamtą ir gyvenimą, ugdyti verslumo, saviraiškos ir klausimo įgūdžius, sužadinti domėjimąsi ir smalsumą gamta, įvykiais artimiausioje jos aplinkoje,  ugdyti technologijų naudojimo įgūdžius bei gebėjimą dirbti kartu.

Projekte buvo suplanuotos įdomios, naudingos ir įtraukiančios veiklos mokiniams ir truko nuo lapkričio iki birželio mėnesio. „eTwinning“ platformoje prie projekto prisijungė 13 mokytojų iš 8 šalių – Lietuvos, Azerbaidžano, Italijos, Makedonijos, Jordanijos, Rumunijos, Lenkijos ir Turkijos.

Įdomu buvo susipažinti su projekto dalyviais. Mokytojai ir mokiniai pasakojo apie save, savo pomėgius, pristatė savo ugdymo įstaigą, gimtąjį miestą ir savo šalį, o, naudodami išmaniąsias programėles, susikūrę Avatarus, visa tai pristatant projekto dalyviams.

Visi mokytojai kūrė projekto logotipą, o mokiniai sukūrę bendrą plakatą, kuris lydėjo viso projekto metu. Projekto dalyviai balsavo ir išrinko labiausiai patikusį bendrą projekto logotipą. Mokytojai dalyvavo nuotoliniame susitikime su doc. Prof. dr. Yalçın Yalaki (2022 12 27) „Užklausomis pagrįstas mokymasis“.

Mokiniai atliko daug įvairių mokslinių tyrimų: sausio mėnesį mokiniai vykdė STEAM veiklą „Judėjimas“, vasario ir kovo mėn. - „Elektra“, balandžio ir gegužės mėn. – „Materija“.

Mokinių prašymu buvo organizuotas mišrus komandinis darbas: sukurtos vandens, saulės ir materijos komandos, kiekviena mokykla dalyvavo bent dviejose komandose. Projekto dalyviai atliko eksperimentus "Vaivorykštė stiklinėje" ir "Šokantys kukurūzai" bei sukūrė bendrus vaizdo įrašus. Neišdildomą įspūdį paliko virtualūs visų partnerių susitikimai, kurių metu ne tik susipažino, bet ir kartu atliko „Zeryfo iššūkį“.

    Projekto dalyviai atliko daug bendrų veiklų: sukūrė logotipų eletroninę knygą ir vieną bendrą projekto plakatą, pagamino transporto priemonę ir atliko bendrą tyrimą „Svoris turi įtakos automobilio nuvažiuotam keliui“, kūrė žodžių debesis su Mentimeter programa. Iš atskirų mokinių išmoktų ir nufilmuotų frazių sukurtas bendras šūkis saugaus interneto tema bei iš atskirų atlikto eksperimento dalių sukurtas bendras pristatymas YouTube. Taip pat sukurtos trys bendros Padlet lentos apie save, savo mokyklą, veiklas.

     Šiame STEAM mokymo procese mokiniai ugdėsi įvairiapusius gebėjimus, tokius kaip kritinio mąstymo, komunikacijos, bendradarbiavimo ir pritaikomumo įgūdžius, kurie yra reikalingi sėkmingai veikti sparčiai besikeičiančiame pasaulio kontekste. Prasmingos veiklos padėjo susipažinti ir suprasti bendraamžius iš kitų šalių.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos