Aptarėme modelio įgyvendinimą

Sausio 23 d. gimnazijoje lankėsi Lietuvos įtraukties švietime centro specialistės – specialioji pedagogė Inesa Ežerskytė-Purenok ir psichologė Kira Solovjovienė. Kartu su specialistėmis aptarėme kaip sekasi įgyventi centro parengtą  Specifinių mokymosi sutrikimų (skaitymo ir/ar rašymo) turinčių mokinių įtraukties ugdymo procese modelį. Mokytojai ir švietimo pagalbos specialistai pasidžiaugė mokinių padaryta pažanga, padidėjusia mokymosi motyvacija ne tik lietuvių kalbos, bet ir kitose pamokose. Taikant įvairias mokymosi strategijas, skiriant papildomas pamokas, panaudojant pagalbines priemones mokiniai patiria mokymosi sėkmę, gerėja mokymosi rezultatai. 

Nuotraukos:
Jolanta Jonaitienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos