eTwinning projektas „STEM-AI: Explorer, Code, Create“ baigtas

Projektas „STEM-AI: Explore, Code, Create“ vyko bendradarbiaujant Lietuvos, Turkijos, Italijos, Rumunijos, Šiaurės Makedonijos mokykloms. Projekto tikslas – supažindinti pradinių klasių mokinius su įdomiu STEM (mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos) bei dirbtinio intelekto pasauliu, pasitelkiant tyrimais grįstą mokymąsi. Per praktinę STEM veiklą mokiniai lavino kūrybinį mąstymą ir problemų sprendimo gebėjimus.

   Projekto metu mokiniai atliko nemažai veiklų: kūrė avatarus ir juos įgarsino anglų kalba, taip pristatė save projekto partneriams. Ši veikla ir dalyvavo video susitikimuose patobulino mokinių komunikavimo gimtąja ir užsienio kalba kompetenciją. Per visuomeninio ugdymo pamokas aptarė, kokiose šalyse gyvena mūsų partneriai, kur jas galima rasti žemėlapyje, kokia yra jų vėliava, kokia kalba jie kalba. Per technologijų pamokas drauge pagamino raketos modelį,  kurį vėliau pristatė partneriams. Taip pat kiekvienas mokinys pasigamino savo raketą. Per lietuvių kalbos ir literatūros pamoką apibūdino geltoną spalvą, nes tokia buvo komandos spalva, kūrė geltonos spalvos pasaką. Tuomet per dailės pamoką piešė geltonus pasakos veikėjus. Vėliau mokiniai eksperimentavo ir maišė spalvas, kūrė piešinius geltona spalva, gamino Niutono diską. Taip mokiniai tobulino kūrybiškumo kompetenciją ir inžinerinius gebėjimus. Per neformalaus švietimo „Robotika“ būrelį mokiniai kūrė-kodavo raketos dalį ir kūrė bendrą istoriją. Mokėsi koduoti su MakeyMakey rinkiniu ir mBlock įrankiu. Taip tobulėjo skaitmeninė kompetencija. Per Saugesnio interneto dieną kūrė piešinius, kaip būti saugiam internete, atsakinėjo į apklausos klausimus. Trys mokinės pristatė projekto veiklas respublikinėje STEAM konferencijoje „STEAM iššūkis“ ir konferencijos dalyviams išbandyti „grojimą“ bananais. Daug teigiamų emocijų mokiniai patyrė baigiamajame projekto dalyvių susitikime, nes vyko veiklų aptarimas ir organizuotas Kahoot žaidimas anglų kalba.  Ir puikiai sekėsi, nes viena mergaitė laimėjo 5-ą vietą. Viso projekto metu mokiniai: išplėtė žinias apie STEM ir išmoko naudotis įvairiais dirbtinio intelekto įrankiais, ugdėsi programavimo įgūdžius, mokėsi saugiai elgtis internete, taip pat tyrinėti, eksperimentuoti, ugdėsi bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. 

Nuotraukos:
Ingrida Račickienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas