eTwinning projektas „Asking kids“ su STEAM veikla

STEAM veiklos labai įdomios, įspūdingos, netikėtos, o kartais ir pakankamai sudėtingos. Tokį tyrimą „Automobilio judėjimo kelias“ neseniai atliko 4a klasės mokiniai.

Ketvirtokai  toliau vykdo  eTwinning projekto ,,Asking kids“ veiklas, bet prieš tai sukūrė plakatą ir logotipą, kur pateikė savo nuomonę bei lūkesčius dėl  tolimesnių projekto darbų.

Sausio mėnesio veikla susideda iš dviejų dalių. Pirmiausia ketvirtokai pasiskirstė į tris grupes ir atliko STEAM projektą – sukūrė automobilį.  Vieni jį kūrė iš antrinių žaliavų, kiti – pasinaudojo Lego WeDo 2.0 konstruktoriumi ir sukonstravo transporto priemonę, kurios tikslas – greitai riedėti be svorio ir su juo. Kad automobilis judėtų be žmogaus, buvo nutarta pastatyti 45 laipsnių ,,rampą“ ir automobilį paleisti nuo jos.

Vėliau mokiniai pasiskirstė į keturias grupes. Trys grupės atliko tyrimą su savo gamybos automobiliais, o ketvirta grupė –  su pirktu vežimėliu. Grupėse mokiniai kėlė tyrimo probleminį klausimą, ar keičiasi transporto priemonės  judėjimo kelias (atstumas) paleidus jį nuo 45 laipsnių kampo ,,rampos“, kai kinta svoris? Mokėsi matuoti atstumą, ilgį, masę (veikiančią jėgą). Mokiniai palygino kelio (atstumą), kurį nuvažiavo transporto priemonė, veikiama skirtingo svorio. Vėliau suformulavo hipotezę, fiksavo tyrimo rezultatus, brėžė grafiką, patikrino hipotezę ir suformulavo išvadą. Kiekviena grupė savo rezultatus pristatė  klasei,  palygino tarp grupių. Mokiniai labai atsakingai atliko tyrimą. Prisipažino, kad išmoko sukurti mašiną, kuri greitai riedėtų su svoriu. Taip pat rinko duomenis bei pritaikė reikiamą mastelį grafikui nubrėžti. 

Šis projektas paskatins mokinius ne tik domėtis techniniais dalykais, fizika, matematika, bet suteiks daug įgūdžių ir gebėjimų dirbti grupėse.

Autorius:
Ingrida Račickienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos