Tai dalis gimnazijoje įgyvendinamos ,,Tūkstantmečio mokyklų” (TŪM) programos. Fizikos ir inžinerijos laboratorijoje mokiniai stebėjo įmagnetintų kūnų stūmą ir trauką, patikrino, kurias medžiagas traukia magnetai. Naudodami magnetą ir geležies drožles, išgavo įvairius ornamentus, raštus. Praktiškai įmagnetinę smeigtukus, pasigamino magnetinius ančiukus ir išbandė įmagnetinimo reiškinį. Gyvenimo kokybės ir sveikatos technologijų laboratorijoje susipažino su mikroskopų sandara, jų rūšimis, mokėsi naudotis mikroskopu. Stebėjo mikropreparatus ir kitus objektus pro skirtingus mikroskopus, analizavo ir lygino skirtingais mikroskopais gautus vaizdus.
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos
-
- Paskelbta: 2025-04-09
- Kategorija: Projektinė veikla
2a klasės mokiniai dalyvavo „Ekonovus" edukacinėje pamokoje. -
- Paskelbta: 2025-04-09
- Kategorija: Projektinė veikla
2a klasės mokinės dalyvavo respublikinėje konferencijoje. -
- Paskelbta: 2025-04-08
- Kategorija: Projektinė veikla
Dalyvauta TŪM STEAM+UDM dirbtuvėse ir įgyta vertingos patirties. -
- Paskelbta: 2025-04-07
- Kategorija: Projektinė veikla
Jaunųjų tyrėjų klubo nariai domėjosi STEAM karjeros kryptimi – piloto profesiją.... -
- Paskelbta: 2025-04-07
- Kategorija: Projektinė veikla
Integruota pamoka „Oliziukų gaminimo dirbtuvės“ -
- Paskelbta: 2025-04-03
- Kategorija: Projektinė veikla
Edukacija Energetikos ir technikos muziejuje. -
- Paskelbta: 2025-03-31
- Kategorija: Projektinė veikla
Integruota veikla -
- Paskelbta: 2025-03-27
- Kategorija: Projektinė veikla
2a klasės mokinės dalyvavo respublikinėje konferencijoje. -
- Paskelbta: 2025-03-26
- Kategorija: Projektinė veikla
Neformalaus švietimo agentūros projekto įgyvendinimo pradžia. -
- Paskelbta: 2025-03-21
- Kategorija: Projektinė veikla
Ši prasminga akcija skirta anksčiau laiko gimusiems naujagimiams. -
- Paskelbta: 2025-03-19
- Kategorija: Projektinė veikla
2a klasės mokiniai įgyvendino STEM projekto veiklas! -
- Paskelbta: 2025-03-19
- Kategorija: Projektinė veikla
STEAM integruota veikla, skirta pavasariui