eTwinning projektas „STEM-AI: Explorer, Code, Create“ baigtas
- Paskelbta: 2025-06-12
- Kategorija: Projektinė veikla
Projektas „STEM-AI: Explore, Code, Create“ vyko bendradarbiaujant Lietuvos, Turkijos, Italijos, Rumunijos, Šiaurės Makedonijos mokykloms. Projekto tikslas – supažindinti pradinių klasių mokinius su įdomiu STEM (mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos) bei dirbtinio intelekto pasauliu, pasitelkiant tyrimais grįstą mokymąsi. Per praktinę STEM veiklą mokiniai lavino kūrybinį mąstymą ir problemų sprendimo gebėjimus.
Projekto metu mokiniai atliko nemažai veiklų: kūrė avatarus ir juos įgarsino anglų kalba, taip pristatė save projekto partneriams. Ši veikla ir dalyvavo video susitikimuose patobulino mokinių komunikavimo gimtąja ir užsienio kalba kompetenciją. Per visuomeninio ugdymo pamokas aptarė, kokiose šalyse gyvena mūsų partneriai, kur jas galima rasti žemėlapyje, kokia yra jų vėliava, kokia kalba jie kalba. Per technologijų pamokas drauge pagamino raketos modelį, kurį vėliau pristatė partneriams. Taip pat kiekvienas mokinys pasigamino savo raketą. Per lietuvių kalbos ir literatūros pamoką apibūdino geltoną spalvą, nes tokia buvo komandos spalva, kūrė geltonos spalvos pasaką. Tuomet per dailės pamoką piešė geltonus pasakos veikėjus. Vėliau mokiniai eksperimentavo ir maišė spalvas, kūrė piešinius geltona spalva, gamino Niutono diską. Taip mokiniai tobulino kūrybiškumo kompetenciją ir inžinerinius gebėjimus. Per neformalaus švietimo „Robotika“ būrelį mokiniai kūrė-kodavo raketos dalį ir kūrė bendrą istoriją. Mokėsi koduoti su MakeyMakey rinkiniu ir mBlock įrankiu. Taip tobulėjo skaitmeninė kompetencija. Per Saugesnio interneto dieną kūrė piešinius, kaip būti saugiam internete, atsakinėjo į apklausos klausimus. Trys mokinės pristatė projekto veiklas respublikinėje STEAM konferencijoje „STEAM iššūkis“ ir konferencijos dalyviams išbandyti „grojimą“ bananais. Daug teigiamų emocijų mokiniai patyrė baigiamajame projekto dalyvių susitikime, nes vyko veiklų aptarimas ir organizuotas Kahoot žaidimas anglų kalba. Ir puikiai sekėsi, nes viena mergaitė laimėjo 5-ą vietą. Viso projekto metu mokiniai: išplėtė žinias apie STEM ir išmoko naudotis įvairiais dirbtinio intelekto įrankiais, ugdėsi programavimo įgūdžius, mokėsi saugiai elgtis internete, taip pat tyrinėti, eksperimentuoti, ugdėsi bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius.
-
- Paskelbta: 2025-06-04
- Kategorija: Projektinė veikla
2a klasės mokiniai susitiko su eTwinning projekto „MATHS IN ART“ partneriais. -
- Paskelbta: 2025-06-03
- Kategorija: Projektinė veikla
2a klasės mokiniai mokėsi lazeriu išgraviruoti ir išpjauti pakabuką. -
- Paskelbta: 2025-06-03
- Kategorija: Projektinė veikla
Įgyvendinta socialinių emocinių įgūdžių ugdymo programa „Kimochis“ -
- Paskelbta: 2025-05-31
- Kategorija: Projektinė veikla
2a klasės „Eksperimentų mugė“ – tyrinėjimų ir atradimų pamokos. -
- Paskelbta: 2025-05-27
- Kategorija: Projektinė veikla
Didysis LTMŽ festivalis 2025 Šiauliuose. -
- Paskelbta: 2025-05-27
- Kategorija: Projektinė veikla
MEPA veikla 2024-2025 m. m. -
- Paskelbta: 2025-05-22
- Kategorija: Projektinė veikla
2a klasės mokiniai aktyviai mokėsi netradicinėse aplinkose. -
- Paskelbta: 2025-05-22
- Kategorija: Projektinė veikla
2a klasės mokiniai apie Europos Sąjungą mokėsi programuodami. -
- Paskelbta: 2025-05-21
- Kategorija: Projektinė veikla
JTK nariai chemijos mokėsi kitaip. -
- Paskelbta: 2025-05-20
- Kategorija: Projektinė veikla
Nuotykių kupina kelionė po Panemunės kraštą. -
- Paskelbta: 2025-05-20
- Kategorija: Projektinė veikla
Šiaulių STEAM centro laboratorijoje apsijungė teorija su praktika. -
- Paskelbta: 2025-05-19
- Kategorija: Projektinė veikla
3D skenerio naudojimas – ne tik technologijų pažinimas