Aktualijos

Emocijų bokštas - tai smagus žaidimas, kurį išbandė visuomenės sveikatos specialistė Lina su 3a ir 2a klasės mokiniais. Šis žaidimas lavina vaikų emocinį raštingumą, jausmų atpažinimą, tarpusavio bendravimą bei bendradarbiavimą. Statydami bokštą ir atsakinėdami į klausimus, mokiniai ne tik dalinosi savo patirtomis emocijomis, bet ir sprendė keblias bendravimo situacijas. 

Europos Parlamentas - tai svarbus politinių diskusijų ir sprendimų priėmimo ES lygmeniu forumas. Jo nariai, tiesiogiai išrinkti visų valstybių narių rinkėjų, atstovauja žmonių interesams, jų teisėms, rengiant ES teisės aktus, ir užtikrina, kad ES institucijos dirbtų demokratiškai. MEPA jaunieji ambasadoriai sukūrė stalo žaidimą-protmūšį, EP tema. 

4a klasės mokiniai, pasinaudodami kultūros pasu, Kelmės dvaro muziejuje dalyvavo edukacijoje „Indėnų buitis ir žaidimai“.

Raseinių r. Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazija informuoja:

Gegužės 27 d.  Ia ir Ib klasės mokiniai dalyvavo nuotolinėje edukacijoje „Mados istorijos labirintais: kodėl istorija kartojasi ir ką apie jos pamokas būtina suprasti šiuolaikiniam žmogui?“ Paskaitą vedė  edukacinio projekto „Suprasti madą“ lektorė, istorikė, praktikuojanti stilistė ir praeityje žinomų leidinių mados redaktorė Miglė Kazėnaitė, kuri taip pat yra ir diplomuota kultūros antropologė. 

Gegužės 22d. vyko Raseinių r. jaunųjų šaulių pratybos. Užsiėmimai prasidėjo prie Maslauskiškių vandens malūno. Gidė supažindino mokinius su malūno istorija. Vandens malūnas pastatytas 1895 m., sumūrytas iš plytų ir akmenų, priklausė čia buvusiam dvarui. 1944 m. šiose apylinkėse sustojus fronto linijai malūnas labai nukentėjo. 

Gegužės 24, 25 dienomis 4a,b klasėse vyko socialinių įgūdžių valandėlės „Ar pažįstu bendraklasius ir save“. Ketvirtokai labai entuziastingai ėmėsi socialinės pedagogės parengtos užduoties - užpildyti draugų lenteles ir parašyti, kokia profesija jiems tinka.

Jaunųjų MEPA ambasadorių sukurtas įtraukiantis stalo žaidimas kvies gimnazijos bendruomenę pasitikrinti žinias apie Europą. Žaidimo užduotys siejasi su įvairiais faktais apie Europos Sąjungą, kultūrą, istoriją, aplinką, žymius žmones, žmogaus teises, sutartis, demografiją, eurą, Europos Parlamento sandarą, klimato kaitą, migraciją, prekių ženklinimą, Europos Parlamento raidą, geografiją ir pan. 

2a klasės mokiniai integruotų veiklų metu bei per neformalaus švietimo „Smalsučiai“  užsiėmimus naudojasi įvairiomis programomis ir kuria projektus. Mokiniams labai patinka kurti nuostabias istorijas, pasakas, nutikimus e-knygoje su „Storyjumper“ programa, parinkti pasakojimui tinkantį paveikslėlį bei veikėjus arba įkelti savo piešinius iš kompiuterio.   

2a klasės mokiniai dalyvavo respublikiniame ilgalaikiame projekte  „Mažieji tyrinėtojai”, ugdymo(si) STEAM metodų pritaikymas mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Šio projekto tikslas  – skatinti vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, domėjimąsi juos supančia gyvąja gamta bei aplinka, formuoti mokinių pažinimo, kūrybiškumo, socialumo ir mokymosi mokytis kompetencijas, plėtoti vaikų užimtumą, tenkinti jų saviraiškos poreikius. 

MEPA ambasadorės Viktorija ir Eglė (IIa kl.) lankėsi pas 1b klasės mokinukus. Pamokoje ne tik pakeliauta po ES šalis, bet ir aptarti įdomūs faktai apie valstybes nares, palygintos šalių tradicinės virtuvės su lietuvių maisto įpročiais bei susipažinta su žymių žmonių kilmės šalimis. Mažieji susipažino ir su EP veikla bei nariais iš Lietuvos.

Eimantė ir Evelina (IIa kl.) 3b klasei MEPA pamoką pradėjo labai rimta ir svarbia informacija. Visi susipažino su Europos Sąjungos ir Parlamento sąvokomis, veikla, narių skaičiais, būstinėmis, himnu ir valiuta. Vėliau aptarti ir įdomūs mitai, kurie klaidina ir stebina visuomenę, pvz. ES planuoja uždrausti balionus dėl vaikų saugumo.  

IIa klasės mokiniai dalyvavo „Kūrybingumo mokyklos“ ir „Swedbank“ Jaunimo programos pamokų cikle gimnazistams. Penkių pamokų cikle mokiniai kartu su „Kūrybingumo mokyklos“ lektoriais - filosofu Kristupu Saboliumi ir kūrybininku Tomu Ramanausku - ieškojo kūrybingumo pačiose netikėčiausiose disciplinose, susipažino su Lietuvos menininkais ir jų sumaniausiomis idėjomis. 

Gegužės 13d. III klasės gimnazistai dalyvavo nuotolinėse pamokose, kurias vedė Vilniaus kolegijos Elektronikos ir inžinerijos fakulteto dėstytojai. Pamokų temos „Roboto - humanoido kūrimas“ – nuo idėjos iki rezultato  ir „Ar daiktas gali būti protingas?“.